Pesan

by - October 12, 2024


centung !
centung !
centung !

Mataku masih berat saat bunyi notifikasi pesan masuk. Bunyinya berderet, menandakan pesannya lebih dari satu. Tapi, kok nomer ini enggak ke save ya.

"kil .. kila" (gak banyak teman-temanku yang memanggilku dengan nama anakku)
"aku Violi, kil"
"aku kate crito tentang mimpiku"

"ealah, awakmu tah, ate crito opo isuk-isuk", sautku sekenanya.

"aku loh mimpi ketemu evi, arek e nang omahku kon. Kok ngerti yo lek tak angen-angeni arek iku."

Seketika saya agak tercekat, evi, teman SMP yg telah lama meninggal karena kanker, dan kisahnya kutulis di blogs-ku ini, dari situ juga teman-teman sekolah dulu akhirnya mengetahui keberadaannya.

"Biasa e lek mimpi ketemu wong sing wis meninggal, kan gak ngomong....tapi, de'e omong-omongan karo aku. Terus takon kok ngerti lek de'e wis meninggal?
Yo tak warahi di critani seseorg sing mengagumimu".

Seketika aku tertawa lepas, sambil misuh.

"Areke ngguya ngguyu dengan ciri khas senyum manis e. Terus kate ijol-ijolan nomer Hape barang. aku yo takok ya nang dek e, Lho emange awakmu duwe hp ta. lha kok dek e njawab yo duwelah...."

"Lho, lho, gak bahaya tah vi", sautku.
"Trus.. trus." (tambah penasaran ae awakku)

"Terus aku digugah bojoku, tangi-tangi bojoku tak seneni, soale durung sempat njauk nomer hp ne evi hare...."

Aku ngakak.

"Ya Allah temenan iki kil, aku kangen arek iku, soale koncoku sing bareng mlaku budal biyen pas SMP."
"Happy Tri, awakmu kenal ta? Arek e dukur, arek e yo nakokno evi, tapi yo durung tak kandani lek evi wis meninggal"
"Al Fatihah buat evi, Yo Kil"

Aku tersandar di tepi tempat tidur.


baca juga tentang evi disini

You May Also Like

0 komentar